vineri, 13 iunie 2008

this is not so bad, not so bad



stiu, mi se naruie lumea, nu mai suport nimic...dar nu sunt singura, am cei mai buni prieteni langa mine, Aici.


sarmana Franzi m-a indopat cu linkuri de insufletire (http://www.youtube.com/watch?v=VBf3duaLXbI&feature=related, asta e preferata mea), doar- doar o sa scot si eu capul din cochilie.

Olga mi-a servit pe tava obsesia mea din copilarie: Nicu Alifantis- Ploaie in luna lui martie. uuu, ce dor mi-a fost de ea


iar Ruxi, buburuza mea au-dessus du top, a inceput sa disece in patru mintea masculina pentru mine, poate- poate ne prindem ce e pe acolo prin abisurile alea.

concluzia e ceva de genul afisului primit: I am Adventurous, Beautiful, Bold, Confident, Fascinating, Helpful....
I am what I am and, what I am, needs no excusing

inca imi mai e dor de mon amour, un dor asa de organic