vineri, 6 iunie 2008

rol nou

Mda...eu care m/am jurat ca nu o sa imi fac niciodata blog...here I am.
Cred ca am vrut sa incerc un rol nou, dupa Delfina (asa obisnuia sa imi spuna mon amour in vremurile frumoase) si care, cica, e preluat de altcineva (cine a indraznit acest sacrilegiu, scot flacari pe nas), Den (asa imi spun colegii de breasla si prietenii), nu mi-a ramas decat Denisablue.
Nu sunt prea sigura cu ce difera ea de celelalte fete ale mele, poate ca e Denisa care a devenit mai matura dupa terminarea facultatii, Denisa care vrea sa nu mai faca greselile din trecut, Denisa care incearca sa vada la vie en Bleu, en depit de tout le difficile (imi pare rau pentru cei care nu inghit franceza, eu traiesc prin limba asta si mi se intampla destul de des a gandi mai intai en francais, apoi a exprima in romaneste).
N-am de gand sa scriu lucruri dragalase aici, sunt paginile mele de descatusare si nu imi pasa cui ii convine sau nu