duminică, 22 iunie 2008

penibilos de duminica

Zapez pe tv si dau peste reclama cu pui Ave ( n-am gasit-o pe youtube, je m`en excuse ) si zice cam asa:
"Scoate pieptul in fata!
Asta mica viseaza la cina snitele".

Zau ca n-am scris eu replicile, oricat de ironica as fi si oricat de vecin mi-ar fi Huidu, asa s-au exprimat minti luminate intr-ale advertising-ului. Acuma sa dam Cezarului ce ii cam apartine: de la "Zboara, puiulu, zboara" totusi e un salt, n`est-ce pas?

Am comutat pe radio si ghiciti ce efuziuni lirice m-au lovit: Smiley si a lui gurita prea ocupata cu "bouchon-ul" iubitelei, http://www.youtube.com/watch?v=yHbPnzmmLBU.
Se pare ca brandul Moga nu prea stie sa se reinventeze si aluneca usor pe panta ridicolului... cadere penibila! ( n-am zis "placuta", vedeti, m-am abtinut de la aciditati )