vineri, 13 iunie 2008

oracolul din Ramnic

cica s-a terminat prima priza...ati vazut cat de apatic au jucat, v-am spus-o eu, o sa cam pape bataie in seara.

dar perlele nu le-au scos somnambulicii nostri, nuuuuuuuuuuu...doar comentatorii, care au torturat limba romana mai rau ca mine, cand am crize de "cum se zice la asta in romana" (deh, prea multa franceza strica). riez un peu:
"concentrarea n-a reusit, pentru ca centrarea lui X a fost proasta". mda, pai nici eu nu reusesc sa elimin piatra de rinichi; asta inseamna ca rinichiul meu e mai prost din nastere? sau poate voi, comentatorii sportivi aveti o para-logica la care o pamanteana ca mine nu prea ajunge?
"Lobont a facut parada...ce parada". oki, asadar a facut o parada, dar cu ce??? haine, cuvinte sau cum sa dormi pe gazonul de serviciu?
ei bine, eu am capitulat, o sa ii las sa faca in continuare parada prin cuvinte si cum sa faci nani-nani pe teren.
totusi, daca se scoala, am un racnet pentru ei: "HAI ROMANIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"