duminică, 8 iunie 2008

sois fiere de toi/ be proud of yourself

Asta imi spune Franzi, "fii mandra de al tau", am incheiat citatul. e vorba de ghidusia asta de jurnal.
Mi s-a spus ca un blog trebuie sa aiba Ceva a spune (niscaiva atacuri politice, daca se poate), deh toata lumea s-a pus pe blogarit...
Numai ca eu sunt asa de incapatanata, ca orice rusoaica si o sa merge pe calea mea. mai ales ca stiu ca lui Franzi si altora le place the shape of my heart, n-am de gand sa urmez curentul.

nu stiu daca ati auzit despre curentul Emo.
am facut un test si cica am 30% stofa de Emo. Franzi e un pic speriata, cica e cam multtttt.
oopsy, daca Emo se ocupa cu ce stiu eu: sinucideri, tristeti nedefinite, scarba de viata si alte dulcegarii negre, nu vreau sa fiu prin preajma.
oricat m-ar enerva viata mea, totusi vreau s-o traiesc clipa de clipa...