miercuri, 23 septembrie 2009

aici servim cu bulină roşie!


avem o dilemă de rezolvat, iată datele principale: o seară plăcută de toamnă, un local cu pretenţii, nişte porumbei la masă şi ceva sărutări fugare. pare normal, nu?!
ei bine, armonia e stricată de o chelneriţă, care îi anunţă pe cei doi, cu zâmbet maliţios că mai sunt şi alţi clienţi, care mănâncă...
ştiu, sunteţi sideraţi, asta a fost şi reacţia mea, nici nu am mai avut chef să îmi continui sucul. mi s-a părut absurd, atâta vreme cât ne-am păstrat în limitele unui foarte bun simţ. dacă ne-am fi dezbrăcat şi foloseam decorul pentru un mic makin` love, ei, atunci chiar m-aş fi simţit cu musca pe căciulă. pe Iubi l-a bufnit râsul, a întrebat într-o doară dacă cumva sunt minori prin preajma, la oră oricum acreditată de CNA pentru producţii peste 18 ani... adevărul e că nu minţea Caragiale, când spunea că în spatele oricărei comedii se ascunde o tragedie. În concluzie, clienţii lezaţi, chipurile, şi chelneriţele aveau mari refulări sexuale, atât de mari că nici Freud nu s-ar fi putut descurca cu ele.
dacă mai vreţi să ieşiţi la un suc cu jumătatea prin Râmnic, aveţi grijă la unele localuri se serveşte cu bulinuţă roşie!!! Iubire, tu unde ţi-ai pus-o?!